W tym artykule opisujemy jak funkcjonują reklamy w hazardzie w internecie czyli w najlepsze kasyno Polska. Dowiesz się także o prawie hazardowym, które obowiązuje w Polsce, a które dotyczy między innymi ranking polskich kasyn. Sporo osób o tym nie wie, a zatem zapoznaj się już teraz z naszym artykułem!

Wgląd w polskie ustawodawstwo dotyczące gier hazardowych

Sporo osób uważa, że hazard w sieci może być niebezpieczny, dlatego w Polsce obowiązuje prawo, a konkretnie Ustawa Hazardowa z 2009 z późniejszymi zmianami, która reguluje wszystkie aspekty dotyczące uprawiania hazardu stacjonarnego i online, w tym także najlepsze kasyno Polska. Owa ustawa reguluje także rygorystycznie, podejście do rekloamowania i promowania hazardu w Polsce.

Obecnie jest to surowo zakazane. Jednakże są wyjątki, ponieważ ustawa przewiduje rozgraniczenie hazardu na ogólnopojętej gry losowe, jakimi są:
– gry na automatach
– ruletki
– bakarat
– blackjack
– bingo
– gry w kości
– i inne gry hazardowe
oraz na zakłady wzajemne, jakimi są między innymi loterie, a także zakłady sportowe, czyli bukmacherskie.

Definicje reklamy i promocji w prawie polskim

W definicji 29 artykułu Ustawy Hazardowej znajdziemy wyjaśnienia pojęcia reklama i promocja.

Reklama, to publiczne rozpowszechnianie symboli graficznych i znaków towarowych, które są związane z podmiotami umożliwiającymi granie w hazard.

Z kolei jeśli chodzi o definicję promocji, to znajdziemy tam wyjaśnienie, że jest to zachęcanie do uczestniczenia w grach hazardowych, a także zachęta do wstępowania do miejsc, w których można uprawiać hazard.

Wytyczne dotyczące reklamy hazardu w Polsce

Jeśli chodzi o możliwości reklamowania hazardu w sieci, tak aby osiągnąć najlepszą kasę w 2024 roku, to przez wymienioną przez nas wcześniej Ustawę Hazardową są dość mocno ograniczone.

Dopuszczone jest reklamowanie marek zakładów bukmacherskich na stadionach i w rozgrywkach zespołowych gier sportowych, takich jak na przykład piłka nożna czy koszykówka. Promocja w internecie jest minimalna. Nie wolno promować kasyn online, ale można promować zakłady bukmacherskie.

Przede wszystkim kierować reklamę branży hazardowej w Polsce można tylko do osób pełnoletnich, czyli takich, które ukończyły 18 lat. Reklama stacjonarnych punktów hazardowych możliwa jest jedynie tylko w ich obrębie.

Jeśli chodzi o reklamę prowadzoną w radiach i w telewizji, to jest ona zabroniona w godzinach od 6:00 do 22:00. Ponadto reklamowanie hazardu musi posiadać informację o ryzyku związanym z jego uprawianiem oraz informację o skutkach grania nielegalnie.

Podsumowanie

Sytuacja reklamowania i promowania hazardu online w Polsce jest mocno utrudniona i ograniczona. Narazie nie ma perspektywy na to, aby mogło się coś w tym zakresie zmienić. Być może nowy rząd wprowadzi łagodniejsze prawo dotyczące uprawiania hazardu w PL.